Over mij

Mijn foto
Op 18 november 2009 vertrek ik om een jaar te gaan werken in Sancti Spiritus, Cuba, mijn avonturen kan je hier meevolgen.

dinsdag 23 februari 2010

3 maanden in Cuba

Jaja, de tijd gaat toch sneller dan gedacht... Ik ben al 3 maanden in Cuba! Nog wel 9 te gaan, maar aangezien ik nog veel bezoekjes krijg, en hopelijk meer werk ga krijgen in de komende maanden, zal dat snel passeren...
Op dit moment ben ik NOG ALTIJD aan het wachten op de reactoren. Ze zijn aangekomen in Havana, maar staan daar nu al 3 weken te schimmelen! Volgende week zouden ze misschien aankomen in Sancti Spiritus. Dan is het nog wachten tot het labo chemie wilt verhuizen uit het lokaal waar ik de reactoren wil installeren, én dan kan ik EINDELIJK met mijn testopstellingen, en de eigenlijke testen beginnen.
Dus collega's die me altijd gezegd hebben: "jij gaat een jaartje op vakantie", ik moet met rode kaken toegeven dat het er momenteel inderdaad op trekt... Maar ik ben wel van plan om de komende maanden, als de reactoren er zijn, meer werk te verzetten, da'k het niet vergeet hoe het moet ;-)
Naast het niet veel werken, geniet ik ondertussen ook nog van weekenduitstapjes: Trinidad, Havana,... telkens met de nodige zon, salsa en rhum (de sigaren laat ik achterwege)!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten