Over mij

Mijn foto
Op 18 november 2009 vertrek ik om een jaar te gaan werken in Sancti Spiritus, Cuba, mijn avonturen kan je hier meevolgen.

dinsdag 30 maart 2010

Hocus pocus pats, en daar was een labo!

Jaja, de verhuis is een feit sinds vorige week dinsdag én al mijn labomateriaal heeft zijn vaste plaatsje gekregen in het labo.
Nu is het nog afwachten tot we een paar kleine dingetjes hebben opgelost ;-) Zoals luchtafzuigbuizen voor moffeloven en droogstoof, naar buiten toe. Elektrische kabels voor de reactoren en een elektrische sturing (dat wordt het moeilijkste), en een paar plastieken slangen om reactoren met biogasmeters te verbinden. Maar voor de rest ziet het er goed uit! We kunnen deze week al enkele batchtesten met cachaza en vinaza opstarten! Whoehoew!!!
En deze namiddag komt de Cubaanse televisie het labo filmen, spannend!

Ik hou jullie op de hoogte wanneer de eerste echte testen starten met de reactoren.

2 opmerkingen:

  1. Blij voor jou! Nu start het echte werk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Ik kan mij bijna voorstellen hoe je dat daar allemaal geregeld krijgt!!

    BeantwoordenVerwijderen